Alle virksomheter bør ha en digital strategi

En digital strategi inneholder planer og tiltak for å løfte virksomheten digitalt på flere områder. Det kan enten være endringer som bør gjøres for å øke konverteringsraten. på f.eks. en nettside, gi virksomheten en ny visuell profil eller å etablere en ny nettside som gir de effektene man ønsker.

I dagens marked er det mange tilbydere av nettsider og nettbutikker. Enkelte aktører har dessverre ikke alltid fokus på hele kundereisen. En uheldig effekt av en slik snarvei, er at potensielle kunder fort kan miste interessen dersom nettsiden svarer til den opplevelsen de forventer. Det kan være faktorer som vanskelig navigasjon, et lite godt søk eller manglende funksjonalitet for å få potensielle kunder til å ta kontakt med virksomheten.

Etter 17 år i det digitale kommunikasjonsmarkedet har vi både erfaringen og kompetansen som kreves for å ta nettopp din bedrift digitalt videre. Gjennom tett samarbeid og grundige analyser utarbeider vi en plan for hvilke tiltak som må gjøres for å bedre din bedrifts digitale synlighet.

Vi har bistått en rekke kunder med ny identitet, både i form av profileringsmateriale, nye nettsider og profil i sosiale medier,  som har bidratt til å gi den enkelte virksomhet et profesjonelt og tidsriktig uttrykk. Men det viktigste av alt er at de ser positive effekter av vårt arbeid, bl.a. ved gode tilbakemeldinger på nettløsninger fra egne kunder, et større engasjement relatert til de produkter og tjenester de leverer og, ikke minst, at tiltakene har bidratt til flere nye kunder.

Tilbakemeldingene på våre samarbeidsprosjekt har uteiukkende vært positive, og vi ser frem til å hjelpe enda flere virksomheter i 2019.

Tror du at vi kan hjelpe din virksomhet? Ta kontakt for en uforpliktende prat.